Cover Release: The Diviners #2: Lair of Dreams + coverchange

En gang imellem får forlag den her idé med, at de halvvejs igennem en serie eller en trilogi synes der skal laves om på coverstilen. Det skete også med The Diviners-serien.

Det her er det originale cover:

15927006

 

Som så er blevet ændret til dette:

15783083

 

Meen, det stopper jo ikke her. Det her den internationale paperbackudgave, som jeg her:

16103067

 

Og så er der kommet cover til seriens anden bog, Lair of Dreams:

16060716

 

Hmm, det er jo egentlig meget flot. Fine farver og fint baggrundsbillede, men tekststilen på titlen synes jeg er vildt grim .. Me no like! Nå, men så vidt jeg kan se, så må det være de her to covers der passer sammen:

diviners

 

Jeg synes ikke de passer super godt sammen, og jeg kan egentlig bedre lide det originale covertema… De her føles lidt intetsigende på en eller anden måde .. Håber de udgiver Lair of Dreams i en udgaver der passer til den jeg har ..

4 meninger om “Cover Release: The Diviners #2: Lair of Dreams + coverchange

  1. Åh nej. Om jeg fatter hvorfor der skal justeres og ændres sådan på covers, så de slet ikke passer sammen til sidst. Det er dog frustrerende!

  2. Simone

    Det er simpelthen så irriterende, når der bliver lavet coverændringer midt i en serie. Tag jer nu bare sammen, og lav et ordentligt i første forsøg! Eller i det mindste lave de(n) første om, så de passer sammen🙂

Skriv et svar

