Nyt på Reolen #43: En lille stak fra Amazon + anmeldereksemplarer

Jeg fik bestilt en rimelig beskeden stak fra amzon – 5 styks blev det til, og fire af dem er afslutninger på trilogier. Jeg vil gerne forsøge at få afsluttet nogle af de maaaaange serier/trilogier jeg har gang i. Så jeg købte følgende:

DSC03979

 

 

Amy Plum: Revenants #3: If I Should Die

L. A. Weatherly: Angel #3: Angel Fever

DSC03981

Tera Lynn Childs: Fins #3: Just For Fins

Gina Damico: Croak #3: Rogue

Og så købte jeg den her, fordi jeg virkelig gerne har villet have den længe. Den indeholder blandt andet novellen “Small Town Wedding”, som handler om Sam’s brors bryllup, som jeg egentlig synes har manglet i bøgerne i serien. Man hører det bare omtalt, men nu kan man altså læse hele historien i den her:

DSC03982

Charlaine Harris: The Sookie Stackhouse Companion

Og så kan jeg ikke huske om jeg har fået vist jer de anmelder-eksemplarer, jeg har modtaget i løbet af September – men de kommer i hvert fald her:

DSC03885

De to her fik jeg af forfatter Janne Heigaard til anmeldelse, og begge er læst og anmeldt på bloggen. Det er Lola Midt i Verden #1: Lola & Retfærdighedens Bog, og Lola Midt I Verden #2: Lola & Kalejdoskopet.

DSC03911

Janne Hejgaard var også så flink at sende bog Lola Midt I Verden #3: Lola & Spejlene. Så købte jeg selv En Jomfru I Bur en dag jeg var i bilka, for den kostede nemlig kun sølle 20 kroner, fordi den havde fået en mikroskopisk sort streg på bagsiden. Til sidst vand jeg en konkurrence inde hos Michelle fra Boglabyrinten, og præmien var Splittet af Teri Terry, bog #2 i Slettet-trilogien. Den er også læst og anmeldt på bloggen.

2 meninger om “Nyt på Reolen #43: En lille stak fra Amazon + anmeldereksemplarer

Skriv et svar

