Cover & Title Release: Something Strange & Deadly #3: Strange and Ever After

Jeg er absolut ikke fan af titlen.. Synes den er lidt mystisk, og den har heller ikke den der rytme til sig når man siger den, som de tidligere har. Jeg føler lidt, at forfatteren har tænkt: Titlen skal indeholde “Strange”, og den skal indeholde Ever After, fordi det er den sidste bog. Hmm. Starnge and Ever After? Yes, den tager vi! Altså, kom nu med lidt mere kreativitet?

Og coveret:

17902141

Not a fan, desværre. Kjolen er pæn, måden hun står på er pæn… Men baggrunden er da nærmest så intetsigende som den kan blive? Boring!

Jeg har læst den første og husker at den vist var ret god, jeg har toeren stående, og jeg skal helt sikkert også læse den her. Zombier + steampunk, whats not to like?

something strange trilogy

2 meninger om “Cover & Title Release: Something Strange & Deadly #3: Strange and Ever After

  1. Hmmm, det tog mig lige et par gange at vende den i hovedet, men jeg synes faktisk at serien har et meget godt sammenhæng i både covers og titler. Også den tredje bog. Jeg kan dog bedst lide baggrunden fra bog 1 og kjolen fra bog 2. Haha.😛

    (Og psst, kan du så få købt en Kindle?!)

    1. Argh jeg hader baggrunden på den sidste, den er så kdedelig😀 Og ja, jeg vil fandeme gerne have en kindle .. Må tage mig sammen .. Julegave til mig selv måske?

Skriv et svar

