Bogbloggertræf – maks hyggeligt!

I lørdags var jeg jo som sagt til bogbloggertræf – mit 3. af slagsen. Det var super hyggeligt, og vi var endnu flere end sidste gang. Faktisk var det så hyggeligt at jeg glemte at tage billeder. Ups. Jeg ved dog at mange af de andre piger tog nogle fine billeder, så tjek deres indlæg ud – jeg linker til alle deltagende i bunden af indlægget.

Vi snakkede, spillede bog-jeopardy, hyggede og spise virkelig lækker mad. Den der kartoffelsalat var virkelig god!

Vi fik også lidt forskellige bøger og andre goodies. Bøgerne varierede efter hvert holds placering i jeopardy-konkurrencen. Vores hold blev nummer 3, så vi fik den her stak:
 photo DSC03973_zps7026158b.jpg

 photo DSC03971_zps24cb315b.jpg

Fra Forlaget Carlsen: Maximum Ride #1: Engleeksperimentet

Fra Forlaget Alvilda: Usynlighed & Like Had Luderen

Fra Forlaget Gyldendal: Dinosaurens Fjer

Jeg vil rigtig gerne læse Usynlighed- den er nemlig skrevet af to forfattere, som jeg kun har hørt godt om: David Leviathan & Andrea Cremer. Andre Cremer har også skrevet Nightshade-serien, som jeg elskede. Og den lyder super spændende! Like Had Luderen fik jeg af Marie fra Læsehesten, som allerede havde fået et eksemplar fra forlaget – og jeg synes den lød virkelig spændende, så hun var så sød at videregive den til mig – tak😀

Ud over bøger var der også andre spændende ting i posen:

 photo DSC03976_zpsfae0d1f0.jpg

 

Der var 14 dages gratis prøvetid til Storytel, Høretelefoner fra Gyldendal i samarbejde med Storytel, gavekort på 100 kr til nemlig.com og te fra naturesource.dk. Derudover havde fabel-a.dk bidraget med konfetti og balloner til dekoration af lokalet vi havde lejet. 

Ud over de bøger jeg selv var heldig at vinde, var der også bøger fra Peoples Press og Politikens Forlag. Moviezoo havde også bridraget med et gavekort på 200 kr til det heldige hold der vandt jeopardy-konkurrencen.

Deltagerne til træffet var denne flok:

Det var et helt fantastisk træf, og jeg glæder mig allerede til det næste!

 

 

8 meninger om “Bogbloggertræf – maks hyggeligt!

  1. Det var så hyggeligt at være med og møde jer alle sammen. Jeg fik desværre ikke snakket så meget med dig, men det må vi gøre næste gang så. :0)

  2. Det var så lidt😀 Jeg har ikke selv læst bogen endnu. Men jeg er glad for at jeg kunne give den videre til en der kunne bruge den. Tal for en hyggelig dag. Det var sjovt at møde dig igen🙂

Skriv et svar

