Kommende Udgivelser Oktober 2013 – Danske

Så er det ved at være Oktober, og dermed tid til en gang kommende udgivelser for Oktober. Vi starter med de danske:

6d421b27-feb1-4c9c-8112-221ee637ffd7

  • Titel: Athenes Udvalgte
  • Serie: Olympens Helte #3
  • Forfatter: Rick Riordan
  • Udgivelse: 11/10

Annabeth er skrækslagen. Netop som hun troede, at hun skulle genforenes med Percy efter seks måneders adskillelse, ser det ud til at Jupiterlejren gør klar til angreb på Leos fantastiske kreation, Argo II, der – indrømmet – ser alt andet end venlig ud. Men det kan jo ikke nytte noget. For det første vil hun have Percy igen. Og for det andet er det mindst lige så vigtigt for hele missionen, at Halvblodslejren og Jupiterlejren finder ud af at samarbejde på trods af uoverensstemmelser, for ellers kan de godt kysse verdens overlevelse farvel. For at opfylde profetien må halvgudebørn fra begge lejre nemlig sammen drage ud på endnu en farefuld færd. Og selv om de ved, at de temmelig sikkert er på vej ind i en fælde, har de intet andet valg end i al hast at sætte kursen mod Rom og de eventyr, ofre og rædsomt hævngerrige guder, som venter der. Stig venligst om bord på Argo II. Hvis du tør … ..

————————————————————————–

ItemImage

  • Titel: Splittet
  • Serie: Slettet #2
  • Forfatter: Teri Terry
  • Udgivelse: 7/10

Beskrivelse: Kylas hukommelse er blevet visket ud, hendes minder er væk, og hendes personlighed er blevet nulstillet. Hun er blevet SLETTET! Kyla burde ikke kunne huske noget som helst, men mørke hemmeligheder dukker alligevel op til overfladen. Hun bliver undertrykt og holdt nede af omverdenen og – lorderne?, der har magten, men prøver samtidig at kæmpe sig op til overfladen og sin frihed. Hendes fortid og nutid er på en kollisionskurs, hun måske ikke overlever. Da en farlig skikkelse fra hendes fortid dukker op, tvinges hun til at vælge sin egen vej frem i tilværelsen.

————————————————————————–

house-of-secrets-1-undergangens-og-oenskernes-bog_241808

  • Titel: Undergangens og Ønskernes Bog
  • Serie: House of Secrets #1
  • Forfatter: Chris Columbus & Ned Vizzini
  • Udgivelse: 10/10

Endnu ingen beskrivelse

————————————————————————–

ItemImage (1)

  • Titel: Gregor i Dødens Labyrint
  • Serie: Gregor i Underlandet #2
  • Forfatter: Suzanne Collins
  • Udgivelse: 1/10

Gregor i Underlandet 2 – Gregor i dødens labyrint af Suzanne Collins er anden bog i fantasyserien om Gregor af forfatteren bag The hunger games-bøgerne. Gregor i Underlandet er en serie på fem bøger, som er inspireret af Alice i Eventyrland. Bogen fortæller historien om den 11-årige dreng Gregor og hans eventyr i Underlandet – et skjult land under New York City. I denne anden bog i serien er der gået flere måneder siden Gregor første gang opdagede Underlandet, og han har sværget, at han aldrig vil vende tilbage. Men så bliver Gregors lillesøster kidnappet, og han har ingen anden udvej… .

————————————————————————–

ItemImage

  • Titel: Angel Fever
  • Serie: Angel #3
  • Forfatter: L. A. Weatherly
  • Udgivelse: 31/10

Endnu ingen beskrivelse

————————————————————————–

ItemImage (2)

  • Titel: Papsøstre
  • Serie: Wicca-veninder #2
  • Forfatter: Nicole Boyle Røttnes
  • Udgivelse: 1/10

Du siger ikke det om min far og din mor til nogen!? siger Pil. – Men – ? begynder jeg. – Det er for din egen skyld,? siger hun og lader fingrene glide gennem håret. – Det kommer ikke til at holde, og så er det bare nederen for din mor, hvis alle ved, at han droppede hende.? Jeg bider tænderne sammen. Egentlig har jeg ikke håbet på andet, siden jeg fik beskeden. Håbet, at de ville finde ud af, at de ikke kunne lide hinanden alligevel, men derfor skal Pil stadig ikke sige sådan noget. Ikke tale om min mor, som om hun bare er en eller anden ligegyldig, han kan droppe når som helst. – Hvem siger, at han dropper hende?? – Min far elsker min mor. Han ville aldrig forelske sig i en anden.? – Men de er jo separerede,? siger jeg. – De skal skilles.? – Hold kæft,? siger hun og skubber til mig. – Du holder bare kæft. Ellers så – så – ? Hendes øjne bliver smalle. – Så er det værst for dig selv.? Da Mathildes mor finder sammen med Pils far, gør Pil Mathildes liv til et helvede. Selv hekseklubben kommer i fare, for Victoria har stadig ikke fortalt Pil, at hun er venner med Mathilde, og midt i konflikten er hun nødt til vælge side – Papsøstre er 2. bind i serien Wicca-veninder, der kombinerer hverdagsrealisme og venindekonflikter med et strejf af mystik.

————————————————————————–

 

ItemImage (3)

  • Titel: Oprører
  • Serie: Dæmondræberen #1
  • Forfatter: Louise Haiberg
  • Udgivelse 10/10 (men kan allerede nu købes hos Tellerup)

Navnet er Dominic. Enhver dæmon kender mit ansigt og drømmer om at aflevere mit hoved til Lucifer. Jeg har vandret på jorden i årtusinder. Boet i Helvede og ledt dæmoniske horder i krigen mod englene. Ikke ligefrem min glansperiode, men ingen er perfekt. Jeg gjorde oprør – årsagen til at jeg i dag er hadet af min egen race og lever skjult blandt menneskene. Før blev jeg kaldt Dominic Engledræber. I dag går jeg under navnet Dominic Dæmondræber. Dette er min historie – OPRØRER er første bind i serien Dæmondræberen – en serie om udødelig kærlighed og kampen mellem det gode og onde. .

 

————————————————————————–

ItemImage (4)

  • Titel: Den 5. Bølge
  • Serie: Den 5. Bølge #1
  • Forfatter: Rick Yancey
  • Udgivelse: 1/10

Efter den 1. bølge er der kun mørke. Efter den 2. bølge undslipper kun de heldige. Efter den 3. bølge overlever kun de uheldige. Efter den 4. bølge gælder kun én regel: stol ikke på nogen. Nu er den 5. bølge på vej. Cassie er på flugt fra dem. Dem som ligner mennesker og som dræber alle på deres vej. Hun er overbevist om, at hun må klare sig selv, hvis hun vil holde sig i live. Indtil hun møder Evan Walker. Han bliver Cassies eneste håb for at redde livet – og sin lillebror. Men hvem er han? Hvad er han? Cassie må vælge: hun kan give op, eller hun kan stole på Evan og tage kampen op. DEN 5. BØLGE er første bind i en ny sci-fi trilogi. ..

6 meninger om “Kommende Udgivelser Oktober 2013 – Danske

  1. den her kommentar har ikke lige noget at gøre med dette indlæg, men jeg fandt tilfældigt din blog for noget tid siden, og det har været et dyrt bekendtskab. (på den gode måde)
    jeg har nu en meget lang ønskeliste ved amazon, baseret på dine gode anmeldelser, og har allerede bestilt bøger to gange. det er virkelig en god blog du har, og jeg vil helt sikkert følge med og se om der er flere bøger der skal købes.
    jeg er lige begyndt på anden bog i starcrossed serien, og kan godt mærke at jeg frygter hvad jeg skal give mig til når jeg er færdig med alle bøgerne. det er en af den slags bøger, jeg ville ønske jeg stadigvæk havde til gode.
    mange hilsner fra camilla

    1. E hvor er jeg glad for at høre, at min blog kan inspirere til læsning af gode bøger😀 det var præcis det jeg ville med bloggen da jeg startede den.
      Jeg er også helt vild med Starcrossed-trilogien, den er altså virkelig god! og den 3. bog er fantastisk!
      Nogle gange ville jeg også ønske at jeg kunne gå tilbage og læse Twilight eller Hunger games for første gang, der er bare noget helt særligt over den følelse man får første gang man læser en virkelig god bog!
      Er du på goodreads? Så kunne vi jo følge hvad hinanden læser😛

Skriv et svar

