Nyt på Reolen #42: Diverse forudbestillinger

De seneste uger er der dumpet et par bøger ind af brevsprækken hos mig. De er en blanding af forudbestillinger og bøger jeg lige kom i tanke om at jeg skulle have😛

DSC03902

 

Begge dem her er forudbestillinger. ORIGIN måtte jeg jo have, er vild med Lux-serien, of THE ELITES er en debut enkeltstående dystopisk, som jeg synes lød virkelig spændende og havde et sindssygt flot cover. Er lidt en covergris, haha😛

DSC03905

 

Nogle af jer så måske min sidste bookhaul-video. Jeg kom jo til at købe Confessions of an Almost Girlfriend, som viste sig at være nummer to i en serie -uuuups! Så måtte jeg jo fluks bestille etteren, og det er så den her, CONFESSIONS OF AN ANGRY GIRL

DSC03907

 

Her for en uges tid siden skulle jeg bruger et par skolebøger fra amazon, så jeg kom lige til at købe et par bøger mere nu jeg var ved det😛 Jeg købte sidste bog i SOULFINDERS-serien, Seeking Crystal, som jeg glæder mig rigtig meget til at læse. Derudover købte je A TOUCH OF DEAD, som indeholder fem små historier fra Sookieverset. Jeg mener, at det er nummer #4.1, #4.3, #5.1, #7.1 og #8.1…

8 meninger om “Nyt på Reolen #42: Diverse forudbestillinger

Skriv et svar

