Divergent filmplakater

Jeg er lige faldet over de første to plakater til filmatiseringen af DIVERGENT, og OMG fours tatovering er sindssygt flot!

1274343_384312415028822_2110305941_o

7 meninger om “Divergent filmplakater

  1. Uuuh, de er faktisk overraskende flotte begge to! Og FEDT at de har husket tatoveringerne, var nervøs for om de bare ville sige “Nå pyt” med dem. :S

    Jeg er ikke særlig meget for fuldkornspasta, synes det smager af hø. :tunge: Men jeg er god til at spise det lidt grovere brød, og med godt med grønt i og så noget pålæg, kan det godt holde mig kørende i nogle timer. Jeg er dog typen der spiser i nærmest hver pause. Jeg har det bedste med morgenmad, formiddagsmad, frokost, eftermiddagsmad, aftensmad og aftensnack. Det der med tre måltider på en dag, kan jeg slet ikke kører på. :forvirret:

  2. OMG jeg var ellers ikke meget for at Theo James skulle spille Four. Men den tatovering er virkelig flot. Jeg savler helt over ham på det her billede🙂 Glæder mig til at se hvordan filmen bliver. Bogen er fantastisk, så jeg håber ikke jeg har for høje forventninger.

Skriv et svar

