Jennifer L. Armentrouts Covenant-serie bliver til en TV-serie!

OMG! O M G ! Sqeeeeeeal! Jeg er SÅ begejstret lige nu😛 Jeg elsker Jennifer L. Armentrouts Covenant-serie, og i går faldt jeg over nogle fantastiske nyheder på hendes hjemmeside… Covenant-seriens rettigheder er blevet købt af et selskab, som planlægger at lave en tv-serie. YAY! Nu ved vi jo alle sammen godt, at bare fordi rettighederne bliver købt kommer serien ikke nødvendigvis på skærmen. Det skete tidligere i år med The Selection, hvor filmselskabet havde købt rettigheder og lavet et pilotafsnit, og derefter bestemte sig for at droppe serien.

MEN jeg er begejstret alligevel, håber det bliver til noget😀 Og til dem der ikke ved det (Jeg kan ikke huske om jeg har nævnt det på bloggen), så er der også blevet købt filmrettigheder til første bog i hendes LUX-serie, Obsidian. Can’t wait!

4 meninger om “Jennifer L. Armentrouts Covenant-serie bliver til en TV-serie!

  1. Jamen selvfølgelig skal Covenant-serien på skærmen, det manglede da bare når nu Vampire Academy bliver lavet til film. Copy-cat cirklen er fuldendt. Og Armentrout må sidde og klappe i sine små fede tyvehænder..

    … Nej, jeg er bestemt ikke begejstret for ‘hendes’ serie. Simpelthen plagiat når det er aller tydeligst.

    1. Jeg må indrømme, at jeg slet ikke kan se så mange ligheder mellem de to .. Men det kan selvfølgelig være fordi det er så længe siden jeg har læst VA … Indtil jeg rent faktisk har læst begge og kan huske nok til at sammenligne vil jeg ikke udtale mig om det ,,,

      1. “Alex’s mor dræbt af en gruppe (Strigoi) Daimons, men Alex var heldig og sej nok til at flygte. Hun bliver senere fundet af (Dimitri) Aiden og andre Guardians Sentinels og bliver bragt tilbage til den skole hende og hendes mor flygtede fra for 3 år siden. Alex’s største ønske er, at blive en (Guardian) Sentinel så hun kan hævne sin mors død, men rektoren er mildest talt ikke ombord med dén idé. Grundet hendes flugt har hun mistet 3 års træning og er nu frygteligt bagud i forhold til andre på hendes alder. I stedet for, at lade hende træne til, at blive Sentinel vil han give hende en eliksir der fjernes hendes frie vilje og gør hendes til en lydig slave for (Moroierne) Fuldbloderne. Men heldigt nok kommer (Dimitri) Aiden ind og tilbyder, at han vil træne hende i hans fritid så hun kan nå, at komme op på niveau med de andre elever. Faktisk kan man finde alle karaktererne fra Vampire Academy i Half-Blood. Der er både en bedste ven der bliver kidnappet af (Strigois) Daimons, en kæk Adrian der ser lidt for dybt i flasken, et uforklarligt spirituelt bånd der binder hovedpersonen sammen med en anden karakter”

        Det er lige toppen af min liste..

      2. Jeg vil stadig ikke rigtig udtale mig om det før jeg selv har læst dem nogenlunde samtidig – måske man skulle læse dem et kapitel i den ene og så et kapitel i den anden .. Vil vældig gerne se hvad alt det her handler om, men jeg vil altså ikke udtale mig om noget jeg ikke ved noget om😛 Det er på min (lange) to-do-liste, jeg vil også gerne have læste Battle Royal sammen med The Hunger Games for at se hvad alt det så handler om .. Der er godt nok også mange som mener at det er plagiat kan jeg forstå på det hele ..

Skriv et svar

