Cover Release: UK cover of The King (Black Dagger Brotherhood #12)

Jeg viste det amerikanske cover til THE KING tidligere i år, og nu er det engelske cover så kommet. Jeg har UK-udgaverne, så jeg var ret spændt på det. Heldigvis er det hammerflot:

548386_718454818180820_1780511476_n

 

Måååms😛 Fine farver, lækker mand, lækker baggrund. Jeg håber dog, at teksten med “The King” bliver lidt mere tydelig på en eller anden måde .. Men det kan jo være billedet snyder. Jeg er i hvert fald begejstret!

Skriv et svar

