SQEEEEEK! Ny film fra Harry Potter-universet!

I ved det sikkert allerede, men J. K. Rowling skal skrive screenplay til en ny film, som foregår i harry Potter-Universet. Med Newt Scamander som hovedperson, og “Fantastic Beasts and where to find them” som inspiration. I AM SO VERY MUCH EXCITEEEEED!😀

4 meninger om “SQEEEEEK! Ny film fra Harry Potter-universet!

    1. Haha, jeg troede først det var en joke, men bagefter blev jeg helt rundt på gulvet og vidste ikke helt hvad jeg skulle gøre af mig selv – det var ikke javaprogrammering jeg fik lavet mest af den næste times tid😛

Skriv et svar

