Glæder mig til at læse #6: Dæmondræberen #1: Oprører

1737

 

Navnet er Dominic.

Enhver dæmon kender mit ansigt og drømmer om 
at aflevere mit hoved til Lucifer.

Jeg har vandret på jorden i årtusinder. Boet i Helvede 
og ledt dæmoniske horder i krigen mod englene. 
Ikke ligefrem min glansperiode, men ingen er perfekt.

Jeg gjorde oprør – årsagen til at jeg i dag er hadet af min egen race og lever skjult blandt menneskene.

Før blev jeg kaldt Dominic Engledræber.
I dag går jeg under navnet Dominic Dæmondræber.

Dette er min historie …

Oprører er første bind i serien Dæmondræberen 
– en serie om udødelig kærlighed og kampen 
mellem det gode og onde.

Coveret er fantastisk, den lyder fantastisk, og de udkommer lige om lidt – nærmere bestemt den 10. Oktober. Og så er det hardcover! Med den forside og i hardcover, i like!

4 meninger om “Glæder mig til at læse #6: Dæmondræberen #1: Oprører

  1. Jeg glæder mig til at få fat i den her! For den skal helt klart stå på min bog hylde. Jeg synes lige som dig at forsiden til den er utroligt smukt samt en spændende tekst🙂

Skriv et svar

