Nyt på Reolen #41 – nu som videoklip!

Da jeg ligesom var kommet over mit bogkøbestop, gik jeg lidt shopamok på amazon. Og jeg kunne skisme ikke lige tage mig sammen til at tage billeder af det hele, så i stedet bestemte jeg mig for at prøve det der videoblogging. Og her er resultatet så – be nice, people😛

12 meninger om “Nyt på Reolen #41 – nu som videoklip!

  1. Gitte

    hahahhaa – når man falder, skal man også falde med stil, og det gør du i hvert fald :D! Hvor er det fedt du har købt så mange nye lækre sager😀
    Rart med en lille videoblog – altid lækkert at se mennesket bag :)! Rigtig behagelig at se🙂

  2. …. Bookgasm.

    Så mange fine bøger og søde titler imellem – jeg sidder tilbage og er helt misundelig! :’D Bogkøbsstop er iøvrigt kun til for at blive brudt :p

    Og sikke en fin video! Det gjorde du altså rigtig godt, og jeg håber, du vil lave flere på et tidspunkt!🙂

    1. Ja, bogkøbestop er netop kun til for at blive brudt – det måtte jo ske før eller siden😛
      Tak, jeg tror mange af mine bookhauls fremover til blive som video, det er altså bare nemmere og lidt sjovere at se på😛

  3. Anne Nikoline

    Det er svært at være på bogkøbestop… Hvad synes du om Lauren Kates bøger? Nu siger du godt nok, at du ikke husker dem så godt, men er det bøger du overordnet set synes om? Jeg har selv et anstrengt forhold til serien…

    1. Jeg kan huske at jeg læste den første og synes den var okay, men at nummer to var mærkelig .. Jeg har ikke læst 3 og 4,så dem kan jeg ikke rigtig udtale mig om ..
      Men jeg kan faktisk ikke rigtig huske mere – eller jo, slutningen i etteren føltes rodet og forvirrende .. Men så er det vist også det – kan ikke rigtig huske noget af handlingen ..

Skriv et svar

