Nyt på Reolen #40: Jeg har købt noget fantastisk!

For et stykke tid siden viste Michella fra Sort Tale en virkelig fin Harry Potter limited edition boks, som hun havde købt på DBA. Jeg anede ikke, at den her boks overhovedet eksisterede, og da jeg så indlægget, så blev jeg fuldstændig forelsket i den. Som i den der sjældne følelse af, at dén måtte jeg eje, sommerfugle i maven og alt muligt. Så jeg gik selv på jagt på DBA – og det lykkedes mig at finde en til en fornuftig pris. Nu står den på min hylde, den er noget af det smukkeste og mest fantastiske jeg ejer (næst efter min kat selvfølgelig😉 ), tusind tak til Michella for at have introduceret mig til en så fantastisk ting jeg ikke engang vidste eksisterede.

DSC03873

 

DSC03876

 

DSC03878

 

DSC03879DSC03880DSC03881

 

DSC03882

 

DSC03883

 

DSC03884

15 meninger om “Nyt på Reolen #40: Jeg har købt noget fantastisk!

  1. Gitte

    Åh den er skøn🙂 Fik den selv da jeg blev 18, og det er den største skat herhjemme!! Elsker den simpelthen, så forstår hvordan du har det😀

  2. ARG! jeg må over og besøge dig og røre dem!, nøj de er JO NICE!!! ja så er det da godt jeg sagde jeg synes du SKULLE købe dem da du nævnte det for de der ville du da fortryde hvis du ik havde købt dem

  3. Jeg tror jeg er i mindretal men jeg synes simpelthen den er så dødkedelig, den boks dér. Efter min mening ligner det noget supermarkeds-agtigt, hvert fald ift. mange af de amerikanske og engelske bokssæt:/

    1. Jeg kan vældig godt lide kombinationen af det sølvfarvede cover, “skyggetegningerne” og så den enkle, sorte skrift. Men du har ret i, at englænderne og amerikanerne virkelig kan noget med design af bokssæt – og bogcovers i det hele taget. Jeg synes der er så mange fantastiske covers på engelske bøger, hvor imod næsten alle danske oversættelser eller danskskrevne bøger har et eller andet dødssygt, intetsigende cover … Selvom der også er pæne ind imellem😛

  4. venterpaavinblog

    Hvor fint – mine HP-bøger er så slidt og lasede, og en eller anden dag, kan det jo være, de ikke duer mere – så må den box jo komme på tale (;

    – Anne

    1. Mine gamle udgaver har godt nok også set bedre dage😛 Så købte jeg paperbackudgaverne, og nu den her – så nu har jeg en pæn paperbackudgave og en pæn hardbackudgave😀

Skriv et svar

