Diverse cover releases mm.

Tænke jeg lige ville lave et samlet indlæg, for der hober sig cover releases, title releases og generelle bognyheder op for mig, og det ville jo nok være en god idé at vise og tale om dem, mens det rent faktisk ER en nyhed. Anyways, lets get to work:

Den femte bog i jennifer L. Armentrouts Lux-serien (som jeg elskede) har fået titel. Den kommer til at hedde Opposition. Bog 4 udkom i forgårs, og Opposition er sat til at udkomme engang i 2014. serien består af fem bøger:

  • Lux #1: Obsidian
  • Lux #2: Onyx
  • Lux #3: Opal
  • Lux #4: Origin
  • Lux #5: Opposition

Så er der kommet cover til den sidste bog i The Wardstone Chronicles, på danske Wardstenen-serien eller Heksejægerens Lærling-serien. Det er den 13. bog i serien, og jeg glæder mig maksimalt til den udkommer – hvilket skulle være til december.

17612517

 

Joseph Delaney har dog været ude og sige lidt om, at der kommer flere bøger i Heksejægeren-universet. Han planlægger mindst fem bøger, som følger andre Heksejægere. Mere vides der ikke om det endnu, men jeg ser frem til flere øger i et univers som jeg elsker.

Som de fleste fa jer nok allerede ved, så er der kommet teaser trailer til Divergent-filmen. I kan se den her: http://www.imdb.com/title/tt1840309/ , under Videos. Jeg er begejstret, synes farverne og det hele ser fantastisk ud – og Four! Omg, Four! Måååms!

Anden bog i Libba Bray’s The Diviners-serie har fået titlen Lair of Dreams.

En serie jeg ikke er begyndt på endnu, men virkelig gerne vil læse, er Solus-serien. Den fjerde bog har fået cover, og det er SÅ flot:

17289877

 

Jeg knuselsker farverne, og skriften – vingerne på W’et, lige i skabet. Og så holder de i hånd! Yay!

Der er også kommet cover til næste bog i Penryn and the End of Days-trilogien, som startede sidste år med den meget hypede Angelfall. Bog nummer to hedder World After, og coveret ser sådan her ud:

12983100

 

Igen, SÅ flot! Har vist noget med blågrønne farver, haha😛 Og de der skræmmende vinger, uuuuh!

Femte bog i Bloodlines-serien har fået titel, og den kommer til at hedde Silver Shadows. Jeg har stadig til gode at starte på Bloodlines-serien, for jeg var ikke skide begejstret for Sydney i Vampire Academy, men Bloodlines har jo også Adrian❤

The Madman’s Daughter-trilogien bog to har fået både titel og cover:

16182304

 

The Madman’s Daughter er også en serie jeg har til gode at starte på, men den har fået så gode anmeldelser og lyder SÅ spændende!

Everneath-serien er ikke lige umiddelbart en serie jeg planlægger at læse færdig, men jeg ville lige vise coveret alligevel. Det passer nemlig virkelig godt sammen med de to foregående, og så ER det altså sindssygt flot.

13626692

 

Og endnu et cover release, denne gang til Crewel World-serien af Jennifer Albin:

16140922

 

Og sidste cover i denne omgang, tredje bog i Under the Never Sky-serien:

14288998

 

Det var vist det jeg havde den her gang, håber i nåede hele vejen til enden, haha😛

Skriv et svar

