Cover Release: Black Dagger Brotherhood #4: Den Skjulte Broder

Selvom jeg har læst serien på engelsk fordi jeg ikke kunne vente på udgivelsen af den her, så skal jeg selvfølgelig have den her bog – og læse den! Jeg elsker den her serie, og jeg ved jeg ikke er den eneste😛 Coveret kom op på Tellerups hjemmeside i dag, og det ser sådan ud:

black dagger 4

 

Jeg elsker det! Den grønne farve måtte godt have været lidt mørkere, men det er en detalje. Synes det er et super flot cover, og måden parret er placeret på er fantastisk!

11 meninger om “Cover Release: Black Dagger Brotherhood #4: Den Skjulte Broder

  1. Wow jeg elsker det! Jeg elsker at coveret passer til de 3 første. Nu kan jeg slet ikke vente med at få fat i den. Jeg synes at den grønne farve er helt perfekt. For den passer til den brune som også er lys i det. Gad vide hvilken farve, den næste bog får.

      1. Hm jeg ved ikke hvad farven hedder, men den vil passe godt på til de andre🙂 Jeg tænkte lidt på lilla. Sådan en rigtig mørke lilla.

  2. Altså, jeg kan godt lide coveret som sådan. Det er fint og passer perfekt til indholdet. Men det er lidt sjovt, at de tre andre har været close-up billeder og at man pludselig kan se meget mere af modellerne på den her. Det adskiller den fra de andre og jeg tror egentlig bedre, jeg kunne lide close-up billederne🙂

  3. Uh, jeg er også meget glad for de danske covers. Synes de er meget pænere end de engelske, og det sker nu sjældent at jeg har den indstilling, synes jeg. Og så er de SÅ pæne at have stående alle sammen samlet.❤

  4. Med en vis ydmyghed må jeg indrømme at jeg indstillede billedet til forsiden her. Dejligt at læse at så mange af jer synes det er fedt. Da jeg så billedet fik kvinden mig til at tænke på Marissa med hendes store skønhed og lange bølgende lyse hår. Beskrivelsen af hende i Lover Revealed synes jeg passer meget fint til billedet her. Og så er det lidt sjovt med titlen. “Butch” er jo skjult bag hende på på forsiden her.😉

Skriv et svar

