Random facts om mig

Det er vist længe siden jeg sidst har lavet et indlæg som det her, og jeg er sikker på der også sidder et par stykker ude bag skærmene og spekulerer på hvad jeg er for en sær fætter. Så nu får i altså en mulighed for at lære mig lidt bedre at kende😉

  • Jeg er et ordensmenneske. Det er system i måden mine bøger står på og måden mit tøj/makeup/køkkenting er organiseret. Jeg elsker at tingene er i orden, at der er ryddet op og er rent.
  • Hvilket leder mig til, at jeg også er lidt en rengøringsfreak. Ikke fordi jeg går rundt og gør rent hele tiden, men jeg kan ikke tåle når der er beskidt nogen steder eller nullermænd i hjørnerne. Lidt støv og kattehår hist og her kan jeg dog godt klare, det er man jo næsten nødt til når man har en næsten-hvid kat. Hendes pels kan ses overalt xD
  • En af mine yndlingsbeskæftigelser næst efter læsning er at se krimiserier – og pointere alle de fejl der er i plottet eller måden personerne håndterer beviser og så videre på. Synes det er hysterisk morsomt! Og alle andre synes jeg er røvirriterende xD
  • Jeg er hundreræd for hattifnatterne fra Mumitroldene-tegnefilmene. Og den der store, lilla tingest (muren? maren?). GYS! Og jeg er faktisk riimelig hardcore til gyserfilm, men hattifnatterne giver mig så meget myrekryb at jeg slet ikke kan håndtere det. De er jo seriøst uhyggelige?
  • Og apropos bange, så var jeg som barn pissebange for den lokale mose. Var overbevist om, at der boede en heks, der ville fange mig og koge suppe på mig.
  • Jeg elsker alt videnskabsrelateret. Biologi, fysik, kemi, matematik, you name it. Elsker det! Ikke fordi jeg er en brainiac, men jeg synes bare det er sådan nogle spændende og interessante emner – og alle de ting man kan opfinde eller forklare med videnskab!
  • Jeg kan virkelig blive irriteret når folk skriver de der irriterende sms-forkortelser ud over det hele. Altså, det er okay at skrive “OK” eller sådan noget, men det der “ka ikk li finde ud a d”. ARGH! frustration!
  • Jeg drikker sindssygt meget te. Helt English breakfast tea eller plain Earl Grey.
  • Jeg er virkelig ikke god til smalltalk, jeg ved aldrig hvad jeg skal sige.  Jeg kan meget bedre lide at tale om sådan noget som videnskab, natur, politik, alle mulige teorier om alt muligt.
  • Jeg kan godt lide farver – bare ikke på mit tøj. Alt mit tøj er mere eller mindre sort, grå eller hvid. Jeg ved faktisk ikke helt hvorfor. Min yndlingsfarve varierer alt efter humør.
  • Jeg har tre tatoveringer.
  • Jeg ELSKER gamle danske film. I ved, morten Korch-filmene blandt andet. Næsbygård-trilogien er mine favoritter.
  • Jeg elsker mit studiejob! Jeg kan virkelig godt lide at hjælpe gæsterne og gøre så meget som muligt for dem så de er glade og tilfredse. Jeg har ikke spor imod at hente ekstra puder til dem.
  • Min kæreste og jeg er ikke gift eller noget, selvom jeg kalder ham “manden”. Udtrykket kæreste gik bare ud af vores repertoire for nogle år siden.
  • Det bedste legetøj jeg havde som barn var mine My Beautiful Horses. jeg forgudede dem, samlede på dem og legede med dem hver dag. Og jeg har dem stadig!

Det var dem jeg lige kunne komme i tanke om lige nu😛

8 meninger om “Random facts om mig

Skriv et svar

