Nyt på reolen #38: The Diviners mm.

Okay, jeg er jo på bogkøbestop – men det betyder jo ikke at bøgerne holder op med at lande i postkassen😛 Jeg har købt en enkelt bog, som jeg har forudbestilt på Bookdepository for længe siden, og så har jeg købt en enkelt å en shoppetur til Århus i går, og så har jeg fået et anmeldereksemplar fra Forlaget Carlsen – tak for det!

Vi Starter med anmeldereksemplaret:

DSC03863

 

Jeg har været så heldig at få Flugten af kelley Armstrong, #2 i Mørkets Oprør-serien. Jeg var ret begejstret for #1 i serien, og den her skuffede på ingen måde. Den var SÅ god!

Jeg var i Århus i går, og jeg var selvfølgelig inde og snuse i en boghandel – og der på hylden stod den her mega flotte udgave af The Diviners af Libba Bray, en bog som jeg har været ved at dø for at læse længe. Det kunne jeg selvfølgelig ikke modstå, og den kom med mig hjem. Og den pynter på hylden kan jeg godt sige jer, den er simpelthen så flot!

DSC03861

 

Den her forudbestilte jeg på Bookdepository for længe siden. Jeg har den første i serien i hardback, så jeg ville virkelig gerne have denne her i hardback også – og så blev den forudbestilt. Den har også et virkelig flot cover.

DSC03795

 

Til sidst er der nogle bøger jeg helt har glemt at vise jer. Jeg købte dem tilbage i Juni da bookdepository havde deres 25-timers udsalg. Det er tre videnskabsrelaterede bøger, og så From Elvish to Klingon, som er et studie i menneskeligt skabte sprog. jeg gav 4 eller 5 pund per styk inklusiv fragt, og det er alle sammen virkelig fine hardbackudgaver.

Det var det hele i denne omgang, jeg synes selv mit bogkøbestop går ret godt. To bøger købt er ikke ret meget til sammenligning med hvad jeg normalt køber😛

Skriv et svar

