Cover Release: Lux #4: Origin

Endelig kom det! Og hvor er det pænt! Det er godt nok noget lysere end de andre covers, men jeg synes det passer kanon sammen med dem alligevel. Stilen er ligesom den samme, og så synes jeg også bare det her cover er så dynamisk. Ham fyren udstråler jo vilje og styrke – og så er han jo helt pæn😉

origin

 

Origin udkommer 27. August – glæder mig!

lux serien

En mening om “Cover Release: Lux #4: Origin

  1. Åh nej, børn der ikke kan lukke røven irriterer mig også vildt! Og egentlig er det jo ikke barnet der skal have skæld ud, men de forældre der aldrig har hørt om konceptet “opdragelse” og bare er røvligeglade med om deres afkom terroriserer alle andre omkring dem. Det oplever jeg også på arbejdet af og til, og der er vi altså ikke blege for at vi af og til må skrige “MAN LØBER IKKE I BUTIKKEN!” eller træde direkte ud foran ungen, når de kommer susende forbi. Så står de altid og ser ud som om det er første gang at de nogensinde er blevet irettesat. -_-

Skriv et svar

