På min Ønskeliste #32: Evernight Serien af Claudia Gray

2722413

Bianca wants to escape. 

She’s been uprooted from her small hometown and enrolled at Evernight Academy, an eerie Gothic boarding school where the students are somehow too perfect: smart, sleek, and almost predatory. Bianca knows she doesn’t fit in. 

Then she meets Lucas. He’s not the “Evernight type” either, and he likes it that way. Lucas ignores the rules, stands up to the snobs, and warns Bianca to be careful—even when it comes to caring about him. 

“I couldn’t stand it if they took it out on you,” he tells Bianca, “and eventually they would.” 

But the connection between Bianca and Lucas can’t be denied. Bianca will risk anything to be with Lucas, but dark secrets are fated to tear them apart . . . and to make Bianca question everything she’s ever believed.

Her på det sidste har jeg cravet to slags bøger: de rigtige fantasybøger – i ved, dem med 100% fiktivt univers alá Ringenes Herre og Kanten-bøgerne. Jeg har også cravet de her academy-bøger (det hedder de i mit hoved). I ved, den type bøger der foregår på en eller anden skole og er paranormal romance. Jeg trænger bare til noget af den der skolestemning tror jeg, nu hvor jeg har ferie og derfor ikke selv behøver bekymre mig om skole😉

EVERNIGHT er præcis sådan en academy-bog-serie, og den lyder vældig god. Der er foreløbig 5 bøger i serien, og jeg tror at nummer 5 er den sidste. Men jeg er ikke helt sikker. Anyway, så lyder det lige som noget af det jeg virkelig har lyst til at læse for tiden – sådan lidt let og high-school-agtigt. Seriens næste fire bøger kan i se i rækkefølge her:

evernight series

Evernight #1: Evernight
Evernight #2: Stargazer
Evernight #3: Hourglass
Evernight #4: Afterlife
Evernight #5: Balthazar

2 meninger om “På min Ønskeliste #32: Evernight Serien af Claudia Gray

  1. Dælme da godt jeg lige har dig til at minde mig om den serie😉 Jeg har nemlig den første til at stå på hylden og vente på mig og næste måned har vist emnet ‘skoler’😀

    Det er noget med at det kun er de fire, der faktisk er serien, og den sidste er en ekstra bog omkring en af personerne🙂

Skriv et svar

