Fødselsdag – Hurra!

I går havde jeg fødselsdag, og blev hele 24 år gammel😀 Jeg brugte dagen i selskab med en bookish veninde, vi ævlede om bøger en masse og så “How to Train Your Dragon”. Derefter kom mine forældre og min bror til spisning om aftenen, så dagen har faktisk været mere eller mindre perfekt. Og hey, lod i mærke til det gode vejr?😉 Jeg fik lidt bøger i gave, men hvilke må i vente med at se – jeg skal nemlig hjem til mine forældre i weekenden, hvor resten af familien kommer på besøg for at fejre.

Jeg må hellere også lige nævne, at jeg nu har fået lavet mine egne stjerner som i kan se ude til højre. De er designet af manden og mig, og jeg elsker den pink/lilla farve. Ja, der er måske lidt prinsesse gemt i mig. Nå, men i hvert fald er det dem jeg vil bruge fremover. Det er kun designet og farven der er ændret, ratingen er den samme som den altid har været.

14 meninger om “Fødselsdag – Hurra!

  1. Stort tillykke med fødselsdagen; jeg håber, du havde en fantastisk dag. Det lyder i hvert fald sådan; med boggaver, solskin og tegnefilm kan det næsten ikke blive bedre :’)

Skriv et svar

