Mine to yndlings booktubers/ bookish mennesker jeg følger manisk på Youtube

Jeg bruger temmelig meget tid på at se diverse videoer på yotube med en eller anden form for bogligt indhold. Jeg eeelsker at se og høre andre fortælle om deres bøger, se deres bookshelf tours eller hvilke bøger der er deres yndlings. Yndlingsvideoerne er bookhauls – jeg kan ikke få nok af at se hvad andre køber, haha😉 Så jeg tænkte jeg lige ville fortælle lidt om de to channels jeg abonnerer på, som er mine yndlings.

Det er henholdsvis Kat fra Katytastic og de to piger fra Chapterchicks, Jessica og Stacey.

Vi starter med Kat fra Katytastic. Manden hader hendes stemme og synes hun er vildt irriterende (synd for ham at hun er en af mine favoritter, haha ;)), men jeg elsker hendes boblende overgearede glæde for alt bogrelateret, og så synes jeg hun er herresjov. Hun har altså god humor. I får lige to af hendes videoer her:

Så er der pigerne fra Chapterchicks. Jeg elsker dem begge to, jeg synes de er alle tiders og altid har noget spændende at sige om de bøger de anmelder/fremviser eller lige har købt. I får lige en video med sammen, men de laver også for eksempel book hauls hver for sig.. Synes også de er ret sjove, især når de er sammen😛

På min egen bogfront er jeg i gang med Study-trilogien af Maria V. Snyder, og OMG jeg fatter ikke jeg ikke har fået den læst noget før. De er simpelthen fantastisk fænomenalt gode, gaaaah jeg har slet ikke lyst til at ligge dem fra mig! Seriøst godt fantasy.

11 meninger om “Mine to yndlings booktubers/ bookish mennesker jeg følger manisk på Youtube

  1. Irene

    Jeg synes godt nok også Katytastic er super belastende😀 Jeg har været nød til at unfollowe hende, fik simpelthen sådan en irrationel kløe hver gang hun dukkede op haha😀

    1. Tror måske bare det er mig der er småskør og ikke synes det er så slemt😛
      men ja – det er nemlig virkelig hyggeligt at se folk tale om bøger, eeeelsker det😀

  2. Jeg må godt nok indrømme at det aldrig er faldet mig at søge på youtube, hvor folk snakker om bøger. Men måske skulle jeg prøve det?
    Kender du nogle flere du vil anbefale?

    1. Jeg er også ret glad for LittleBookOwl, men ellers plejer jeg bare at se lidt blandet fra en masse forskellige – du ved de der forslag youtube slev kommer med😛

Skriv et svar

