Nyheder: Cover release på House of Night #11 med mere

Så er det vist ved at være tid til endnu et update-indlæg med cover releases, title releases og generelle nyheder på bogfronten .. I må lige bære over med mig hvis jeg er kommet til at nævne noget af det før😉

Vi starter med lidt nyt om den nye YA-serie af Jennifer L. Armentrout, forfatteren bag Covenent-serien og Lux-serien. Hendes nye serie kommer til at hedde The Dark Elements, og første bog får titlen “White Hot Kiss”. Bogen står foreløbig til at udkomme 31. December 2013, og man kan læse følgende om den på goodreads:

“New York Times bestselling author Jennifer Armentrout’s new young adult series in which a half demon, half gargoyle teenage girl risks the wrath of her adoptive clan and the trust of a boy she’s loved forever by partnering up with a sexy, dangerous demon who claims he can protect her from dark elements in a usually quiet demon population…”

Så er der kommet cover til House of Night #11. Indtil nu har de danske covers holdt sig tæt op af de originale covers, så vi kan nok godt regne med, at de kommer til at minde om hinanden. Her er det i hvert fald:

16096873

 

 

 

Penryn and the End of Days-serien af Susan Ee har fået titel på bog nummer to, som kommer til at hedde World After.

Så har vi endnu et cover, denne gang på Night Huntress #7: Up From the Grave:

10357792

 

 

Daughter of Smoke and Bone #3 har også fået titel, og den er fantastisk hvis i spørger mig. Den kommer til at hedde “Dreams of Gods and Monsters”. Uh, får helt gåsehud, den titel lyder bare så godt!

Der er også kommet cover til nummer 3 i Night School-serien af C. J. Daugherty:

17345616

 

 

Til slut vil jeg lige nævne, at The 5th Wave af Rick Yancey, som jeg ved mange har set frem til (og den får også virkelig mange gode anmeldelser) udkommer på Dansk fra Gyldendal i efteråret. Den får den danske titel “Den 5. Bølge”.

2 meninger om “Nyheder: Cover release på House of Night #11 med mere

  1. “The 5th Wave” har været overalt på det sidste. Jeg bliver jo helt nysgerrig af al den gode omtale, den bog får! Jeg er godt nok begyndt at bevæge mig væk fra YA-genren, da jeg synes, de fleste af historierne minder for meget om hinanden, men måske er denne værd at give et forsøg🙂

    1. Jeg var ikke begejstret for den, men det var i hvert fald ikke fordi den mindede om noget jeg havde læst før😛 Den minder faktisk overhovedet ikke om noget jeg har læst før – og den har en virkelig fed idé bag sig!

Skriv et svar

