Cover Release: Allegiant UK cover

Jeg har vist tidligere på bloggen vist Divergent #3: Allegiants amerikanske cover. Nu er der også kommet et engelsk cover, og det er egentlig det jeg var mest spændt på – det er de udgaver af bøgerne jeg har, og jeg vil virkelig gerne have mine bøger til at passe sammen. Jeg er måske endda lidt manisk med det. Men altså, alle har vel særheder, ikke? :b Tilbage til coveret, så ser det sådanher ud:

allegiantcovers2

 

Super flot cover! Fantastisk smuk farve, som oven i købet passer afsindigt godt sammen med farverne på de tidligere covers:

DivergentINSURGENT UK

 

Jeg er klart fan. Kan godt lide den detalje med, at tallet 3 går igen. 3 fugle, 3 blade, 3 fjer. Me heart! Og kan vi så i øvrigt ikke få udgivet den bog, like, NU? Er pænt spændt på slutningen … Må også lige få genlæst både Divergent og Insurgent inden udgivelsen i Oktober.

Skriv et svar

