Et lille pip

Nu er der gået 9 dage med blogtour, og jeg synes selv den har været en succes. Der har været mange spændende, forskellige ting, og det har været virkelig fedt at være en del af Danmarks første blogtour! Som afslutning har Helle Ryding skrevet et brev, som i kan læse lige her:

Det har været ti intensive og spændende dage på blogtour. Tusind tak Michelle, Kathrine, Sabina, Susanne og Marie for at invitere mine bøger og mig med indenfor på jeres blogge. Jeg har nydt at være med i det fællesskab, der skal til for at stable hele det store projekt på benene. Sikken et sammenhold I har!
 
I tiden op til en bogudgivelse har jeg nemt ved at blive rastløs, og denne gang er der jo udkommet hele to bøger på én gang. Ulvepige og Månebarn har fyldt rigtig meget i mit hoved i meget lang tid, så det kunne godt have været meget nervepirrende bare at gå og vente på udgivelsesdagen og omverdenens reaktion på bøgerne. Blogtouren har betydet, at jeg har haft virkelig travlt her op til udgivelsen.
 
Det har været travlhed med sjove og gode ting. Meget har skullet forberedes og koordineres. For mit eget vedkommende har jeg nydt at kunne blive i Serpinas univers lidt længere, for jeg skulle jo skrive Sølvklokken, som er den lille, løsrevne fortælling fra klinten, hvor vi hører om, hvordan Serpina får sin ulv, Varar. Og så var der interviewet med Serpina, som I havde fået idéen til, at vi skulle lave. Det var virkelig en skøn opgave, som jeg har været meget optaget af.  
 
Jeg har oplevet det, som om der hele tiden har været forfatterbesøg i gang på fem åbne ”stande”, hvor I gæstfrit har taget imod mig og præsenteret mit forfatterskab. Jeg har følt mig meget privilegeret over, at I har taget så godt imod mine bøger og vist så mange sider af dem.
 
Fire bøger har I læst her op til touren, og I har gjort jer tanker om dem og delt jeres meninger om dem med os andre. Kulminationen på blogtouren har selvfølgelig været her de to seneste dage, hvor Ulvepige og Månebarn er udkommet, og I har anmeldt bøgerne på bloggene. Jeg er meget glad for, at I har taget så godt imod dem – mine nye ”børn”. Ris og ros har de fået – allerflest roser heldigvis😀 Jeres meninger er jeres egne, og når de er så seriøse og godt begrundede, som I alle sammen gør det, så er jeres meninger meget lærerige og værdifulde ikke kun for mig, men for alle, der følger jeres blogge.
 
Tusind tak, kære bogelskere, for ti dejlige, hektiske, spændende dage. Jeg har lyst til at råbe som det lille barn på karrusellen. ”Jeg vil ikke af nu. Én tur til. Bare én tur til …”
 

Kærlige hilsner fra Serpina og Helle

Jeg har egentlig ikke lavet så meget mens blogtouren har kørt. Jeg har eksamen om to uger, så jeg har faktisk mest forberedt mig på det. Det er godt det snart er overstået, for jeg er egentlig ret træt af at forberede mundtlige matematikspørgsmål lige i øjeblikket😉 Jeg kan egentlig godt lide matematik, med lige nu er det bare så intenst at jeg er ved at brække mig .. Burde mindst få 12 for indsats i hvert fald, haha :b

Jeg har også de sidste par uger haft sådan en lyst til at genlæse nogle af de bøger jeg har læst før og som jeg elskede. “De gode gamle” kunne man vel sige. Jeg har lige genlæst på Unearthly og Hallowed af Cynthia Hand, og de var lige så gode den her gang som første gang. Jeg har også læst et par af True Blood-bøgerne igen, jeg skal ligesom have et skud Sookie jævnligt for at fungere, haha😛

Og så har jeg bestilt True Blood #13: Dead Ever After fra Bookdepository.uk. Den skulle komme en af de nærmeste dage, og i kan jo nok regne ud at jeg er på randen af total nedsmeltning af overspændthed. Jeg glæder mig simpelthen SÅÅÅÅÅÅ meget! Jeg svor på jeg ville læse serien færdig på engelsk, men jeg kan simpelthen ikke vente. Jeg MÅ vide hvordan det ender! Så den bog må virkelig gerne dukke op i postkassen i morgen, ellers tror jeg at jeg dør :b

Men altså, der kommer en anmeldelse af The Selection #2: The Elite som den næste bog, og jeg har også nogle cover releases i vente til jer .. Og nu skal jeg i gang med matematik!

2 meninger om “Et lille pip

  1. Ad, matematik. Findes der noget værre? Jeg tror det næppe. I hvert fald synes jeg virkelig, du har fortjent en bog med posten, når du sådan knokler løs med tallene.

    I øvrigt kender jeg alt for godt tendensen til at søge tilbage til de ‘gode gamle bøger’. Jeg belønner altid mig selv med en genlæsning af en af mine yndlingsbøger, når jeg har været til eksamen. Det er en skøn ting.

Skriv et svar

