Og der blev udtrukket en vinder … (aka: Vinder af SLETTET-konkurrencen!)

Nu er klokken efterhånden blevet et godt stykke over 20, og jeg har fået udtrukket en heldig vinder af SLETTET af Teri Terry.

der er kommet masser af gode besvarelser på mit spørgsmål, som lød: Hvilken bog er din absolutte yndlingsbog og hvorfor? Jeg er faktisk selv blevet lidt inspireret til at læse en bog eller to. I kan lide mange forskellige bøger, og af mange forskellige årsager, og det synes jeg er fantastisk! You rock!

Nå, men jeg blev jo nødt til at udtrække en tilfældig vinder (fordi der er folk jeg kender som har deltaget, og der skal ikke være noget med at jeg har snydt i hvert fald), så jeg har brugt en random number generator til at udtrække vinderen. Der var 14 kommentarer til indlægget, og altså 14 lodder:

vinder af slettet konkurrence

Som i kan se blev det kommentar nummer 7, så den heldige vinder er Stine Olivia Andersen! Tillykke! Send mig en mail på spittzz(a)hotmail.com med en adresse, så jeg fluks kan sende et styks lækker bog til dig :b (a) skal selvfølgelig erstattes med et @ hvis nogen skulle være i tvivl om det. 

2 meninger om “Og der blev udtrukket en vinder … (aka: Vinder af SLETTET-konkurrencen!)

Skriv et svar

