Nyt på reolen #34: 15 fra amazon

Jeg har igen købt en hel stak fra amazon. Denne gang blev det til 15 styks, og selcom der virkelig er mange bøger jeg gerne vil have for tiden, så måtte jeg jo begrænse mig lidt, og det blev altså disse 15.

DSC03689

 

Jeaniene Frost: Night Huntress #5: This side of the Grave

Jeaniene Frost: Night Huntress #6: One Grave at a Time

DSC03690

Veronica Rossi: Under the Never sky #1: Under the Never Sky

Veronica Rossi: Under the Never sky #2: Through the Ever Night

DSC03692

Rachel Caine: Morganville Vampires #13: Bitter Blood

Rachel Caine: Morganville Vampires #14: Fall of Night

DSC03696

Karen Marie Morning: Fever #1: Darkfever

Karen Marie Morning: Fever #2: Bloodfever

Karen Marie Morning: Fever #3: Faefever

DSC03697

Julie Kagawa: Blood of Eden #2: The Eternity Cure

Ernest Cline: Ready Player One

Kiera Cass: The Selection #2: The Elite

DSC03701

Jennifer Echols: The one that i want

Stephanie Perkins: Anna and the French Kiss

Lauren DeStefano: The Chemical Garden #3: Sever

DSC03704

Stort set dem alle sammen glæder jeg mig sindssygt meget til at læse, men der er selvfølgelig nogen der er lige en smule højere på min må-læse-nu-liste😉 Det gælder blandt andet The Elite og Sever. Glæder mig til at se, hvordan The Chemical Garden-trilogien ender. Som i nok kan se, er jeg også bevæget mig fra min sædvanlige paranormal/fantasy/dystopian-hylde og ind på YA-contemporary. Og jeg glæder mig faktisk helt vildt til at læse både The one that i Want og Anna and the French Kiss. Jeg trænger til noget romantik uden en masse andet plidderpladder.

5 meninger om “Nyt på reolen #34: 15 fra amazon

Skriv et svar

