Cover Release: Legend #3: Champion

Det her cover har jeg været SÅ spændt på. De tidligere covers har været super smukke, og bøgerne er virkelig gode. Nu er det her endelig:

champion.indd

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal mene. Jo altså, det er da fedt på den der kunst-agtige måde. Men flot? passe sammen med de andre? Hmmm. Jeg synes ikke det passer sammen med de andre, og jeg synes heller ikke det er vildt flot. Så jeg er ikke vildt begejstret for det. Her er de andre covers:

champion 1

 

 

champion 2

MEN jeg er til gengæld super vild med, at release date er blevet flyttet frem til november i år. Me like!

Skriv et svar

