Nyt på Reolen #33: Ghost girl + en T-shirt

Jeg spottede lige i Bog & Idé kataloget i går, at de havde de to Ghost Girl-bøger til 39,95 kr. pr bog. Det var jo egentlig ret billigt, og har haft kigget på dem før. Så da jeg skulle ned i byen i dag alligevel, så måtte jeg jo lige forbi Bog & idé og købe dem med hjem. Synes nu også det er nogle pæne forsider.

DSC03686

 

Tonya Hurley: Ghost Girl #1: Ghost Girl

Tonye Hurley: Ghost Girl #2: Homecoming

Og så til noget som jo ikke rigtig er nyt på reolen, men på bøjlestangen – men det er dog bogrelateret. Jeg har nemlig købt den flotteste Catching Fire T-shirt! Og meget passende er den i den fineste nuance af rød. Jeg knuselsker den. Jeg købte den på Cdon til 179 kr, og det er en model skinny str. M. Den ser stor ud når den hænger på bøjlen, men jeg er en str S eller M i H&M T-shirts, og den skal i hvert fald ikke være ret meget mindre på mig. Hvis den kryber mere end 5% i vask (som der står), er det lige før den bliver for lille.

Anyway, nu er jeg bare SÅ klar til premiere på Catching Fire, og jeg forudser også at jeg kommer til at have den på hele sommeren. Uh den er altså fed!

DSC03683

2 meninger om “Nyt på Reolen #33: Ghost girl + en T-shirt

  1. Fint, fint, fint design på bøgerne! Forsiden alene er alle pengene værd!

    Og hvor er den t-shirt bare helt vidunderlig for enhver dedikeret Hunger Games fan. Traileren til den kommende film giver mig bestemt også lyst til at juble!

    1. Det var også lidt sådan jeg havde det😛 40 kr, med så pæne forsider? De skulle blive mine skulle de!
      Og ja, den trailer lover nu godt .. synes tit trailers er lidt fesne, men den her – den er nu god! Og lover godt .. Nu håber jeg ikke det er en case of lover-en-masse-den-ikke-kan-holde.. Men under alle omstændigheder har jeg en pæn T-shirt, og bogen er jo da stadig virkelig god.

Skriv et svar

