Konkurrence: Vind et eksemplar af SLETTET

Jeps, du læste rigtigt! Du har nu mulighed for at vinde et eksemplar af SLETTET, som jeg anmeldte i går. Du kan læse anmeldelsen lige her.

I samarejde med Nyt Nordisk Forlag udlodder jeg et styks bog til en heldig vinder. Det eneste du skal gøre er at skrive en kommentar til indlægget her, hvor du fortæller hvilken bog der er din absolutte yndlingsbog og hvorfor.

Konkurrencen løber fra i dag og slutter Torsdag d. 16/5 kl. 20, hvorefter der bliver udtrukket en vinder.  Konkurrencen er afsluttet, og vinderen er fundet.

slettet

Kylas hukommelse er blevet visket ud, hendes minder er væk, og hendes personlighed er blevet nulstillet. Hun er blevet Slettet …

Regeringen hævder, at hun har været kriminel, og at de vil give hende en ny chance – hvis hun altså følger spillereglerne. Men mod alle odds begynder fragmenter af ubehagelige minder at dukke op i Kylas bevidsthed.

Og hun er langt fra sikker på, at tingene er, som de ser ud, og at folk omkring hende taler sandt. Hvem kan hun stole på?

14 meninger om “Konkurrence: Vind et eksemplar af SLETTET

  1. Irene

    Ej hold nu op, det der er unfair!! Yndlngsbog min bare…😛 Jeg har ikke nogen, okay? Eller, det skifter lige så tit som vindretningen i Danmark! Hehe. Den sidste bog jeg har læst, som er røget direkte ind på favoritlisten, er Søster af Rosamund Lupton, så derfor er det den jeg nævner😀

  2. Mine favoritter er Harry Potter bøgerne og gerne dem på engelsk – for ikke at tale om alle de gode gamle forsider uf!:-D
    Harry Potter er både så simpel, forbavsende indviklet og ualmindelig velgjort. De er en af de mest vellykkede, komplicerede og fantastiske serier jeg nogensinde har læst!!

    Bøgerne har lært mig så meget om livet, om valg og fravalg. Om hvad det vil sige at være et menneske, at tro på sig selv, være en ven, at stå sammen… Potterbøgerne har ført mig væk fra en hektisk og stresset hverdag, igennem muren mellem perron 9 og 10 og ind i en verden, hvor jeg har kunne være mig selv på godt og ondt

    Nogle af de forskellige karakterer har lært mig forskellige ting f.eks.: Aldrig at opgive sine venner.(Ron) Være smart, og planlægge fremtiden.(Albus Dumbledore) At det onde altid vil blive erobret af kærlighed.(Romeo Gåde/Voldemort) At intelligens kan redde en ud af en liv eller død situation, og blive ved med at kæmpe selvom ens kærlighed forlader en.(Hermione)

    Stor tak til J.K Rowling, som har skabt den mest eventyrlige og bedste bogserie! Serien har været en stor del af mit liv, og jeg kan bare ikke lade være med at genlæse dem, og hvorfor skulle jeg også det😀

  3. Fornylig er jeg blevet vild med “The Selection” af Kiera Cass. Eftersom at du havde givet den sådan en fin andmeldelse, tænkte jeg, at jeg hellere måtte få klørene i den. Lad mig bare sige at den toppede mine forventninger. Jeg elsker bogen på grund af America. Hun er bare sådan en dejlig hovedperson med nogle realistiske holdninger.

  4. Jeg har også vildt mange yndlingsbøger. Lige pt. er det en tysk bog, jeg er ved at læse (kunne ikke vente på den danske oversættelse – hvis den kommer). Den hedder “Er ist wieder da” af Timur Vermes. Det er en sjov bog, som handler om at Hitler pludselig vågner op i år 2011 og hvordan han forholder sig til alle de nye ting vi har nu til dags.
    Knus Katrin

  5. Uh det er svært at vælge en yndlingsbog, men jeg er netop startet på True Blood-serien af Charlaine Harris, det er virkelig nogle gode bøger. Der ud over er jeg helt vild med Dødens instrumenter, Cassandre Clare skriver rigtig godt🙂 Ellers er Hunger Games helt fantastiske, aldrig har jeg været igennem så mange følelser, som da jeg læste de bøger🙂

  6. Min yndligs bog lige nu er – Before I go to sleep – fordi at det er første gang jeg læser en thriller, jeg var rigtig nervøs for om jeg ville kunne lide denne genre. Men before I go to sleep har virkelig fået mig til at ville læse mange flere af samme genre, den primære grund til at jeg elsker den så meget er at jeg blev vildt overrasket over hvad der skete til sidst, jeg havde slet ikke regnet det ud.

  7. Årha, jeg tror ikke jeg kan sige én yndlingsbog! Der r så pokkers mange, at det helt er svært at skulle følge med. Og så synes jeg det er synd for de andre bøger (mine bøger har følelser). Men den bog jeg har været allermest fanget og “besat” af, må være Liv og Alexander af Tine Bryld. Det var nok den bog, der fik mig til at læse så meget som jeg gør i dag. Rigtig dejlig bog.

  8. Puha den er alså svær,at skulle vælge en bestemt bog ud af de mange man læser igen og igen,men hvis jeg ABSOLUT skal vælge,ja så bliver det nok Gudernes rige som er 4 bind i serien de udødelige skrevet af Tamora Pierce(men shyy ik slader til mine andre bøger,de bliver bare jaloux), den bog har altid kunne fange mig og holde mig fast i fantasy verden,alle de følser der er beskrevet i den får jeg altid gåsehud af+jeg tit tænker bare det var mig og personerne er så godt beskrevet og i løbet af bogen/bøgerne føler man at de er ens venner/familie,fordi man lære dem så godt at kende ud fra Tamora’s beskrivelse af dem…ja den og de andre bøger i serierne er skylden i jeg i dag læser fantasy bøger,så den vil altid ha en særlig plads i mit hjerte sammen med de andre bøger i Tortall verden som bogen/bøgerne forgår i…..

  9. Hmm… yndlingsbog. Den er ikke nem. Holder en del af Sophie Kinsellas Shopaholic serie. Dejligt med en serie du kan genlæse gang på gang, og stadig være lige underholdt.

    Tempelfuglens fjer af Lian Hearn, er en af de bedre bøger jeg har læst. Selvom at jeg kæmpede mig igennem de første mange sider, og aldrig troede den ville fange mig. Skete det alligevel til sidst. Aldrig før har jeg oplevet at græde mig i gennem hele slutningen af en bog.

  10. Min yndligsbog, hmmm, der er jo læst meget gennem tiden, men mon ikke noget af det nyeste som har givet mig den bedste læseoplevelser er den hvide tiger – den er hylende morsom og giver et godt indblik i den indiske kultur!

  11. Mine ynglings bøger er helt klart Harry Potter bøgerne, fordi de var de første bøger jeg faktisk læste. J.K Rowling lukkede mig ind i hendes fortryllende verden og præsenterede mig for Fantasy genren.
    Efter de bøger har jeg næstenkun læst fantasy, og jeg elsker det bare!
    Jeg er også stor fan af Cassandra Clare, Dødens instrumenter!

Skriv et svar

