Title release på The Selection #3, Cover releases mm.

Så er det vist ved at være tid til et nyhedsindlæg mere. Der er sket en hel masse det sidste stykke tid, og noget af det er helt sikkert old news for nogen af jer. Det må i lige leve med😉.

Det første jeg har til jer er title release på The selection #3. Den kommer til at hedde The One, og står til udgivelse engang i 2014.

Så er der kommet cover til Throne of Glass #2: Crown of Midnight, både et amerikansk og et engelsk. Det engelske er det hvide, mens det amerikanske er det røde. Begge covers er virkelig flotte, men jeg er nu mere til det røde. Jeg ved ikke rigtig, men hun ser lidt mere fierce ud med den røde baggrund synes jeg. Crown of Midnight udkommer 27. August i USA, og så går der nok den sædvanlige uge eller 14 dage før den udgives i England.

throne of glass 2

 

Throne of Glass 2.1

 

 

Der er også kommet titel på Everneath #3, som kommer til at hedde Evertrue. Jeg kommer ikke til at læse den serie færdig, men jeg kan godt lide hvordan titlerne passer sammen.

Så er der også kommet cover release på Siege & Storm, nummer to i Grisha-trilogien af Leigh Bardugo. Det er det amerikanske cover, det engelske venter jeg stadig i spænding på. Bogen har i øvrigt en anden titel på engelsk, nemlig The Shadow Fold.

siege and storm

Der er også kommet titel på nummer tre i Dustlands-serien af Moira Young, en serie som jeg virkelig gerne vil læse. Seriens første to bøger hedder Blood Red Road og Rebel Heart, og nummer tre kommer til at hedde Raging Star. Me like!

Der er kommet cover til iron Fey: Call of The Forgotten #2: The Iron Traitor. Det her er virkelig old news, men altså – jeg er bare langsom😉 Anyway, jeg er ikke selv begyndt på serien, men coveret er virkelig flot!

iron fey 6

J. R. Ward annoncerede for nyligt Black Dagger Brotherhood #12. Den kommer til at hedde The King, og for første gang kommer den til at handle om et allerede etableret par. Vi skal nemlig genopleve Wrath og Beth! Uhhh jeg kan slet ikke få armene ned! Pyt med at jeg kun er nået til bog 3, det her er nice! Jeg kunne virkelig godt lide Wrath og Beth, så uanset om jeg kan lide de mellemliggende bøger eller ej, så skal The King helt sikkert læses.

Der er også endelig kommet et UK cover til den sidste Morganville Vampires-bog. Det er nummer 15, som lyder titlen Daylighters. Coveret ser sådan her ud:

morganville 15

Der er også kommet et cover til Alex Craft #4: Grave Visions:

alex craft 4

Jeg kan også lige nævne, at titlen på Partials #3 er blevet Ruins.

Og til sidst coveret til Watersong #4: Elegy:

Elegy - Cover

Det var alt i denne omgang. Jeg må vidst helle lave nogle flere af de her posts, den blev lidt lang😉

2 meninger om “Title release på The Selection #3, Cover releases mm.

    1. Det syns jeg også – jeg er faktisk vild med alle forsiderne til den serie .. dels har de valgt covers der passer nogenlunde sammen, og så er det faktisk nogle virkelig flotte nogen alle sammen😛

Skriv et svar

