Cover Release: Breathe #2: Resist

Jeg har stadig ikke fået læst Breathe. Jeg ved ikke lige hvad der skete for mig, men jeg var ellevild for at få fat i den, købte den, og da den så ankom med posten kom den op på hylden, hvor den har stået lige siden. Det var så i Oktober. Ahem. Nu er der så kommet cover plus titel på series 2. bog, Resist:

breathe 2

 

Jeg synes det er vildt flot. Farverne er fantastiske, og øjnene bliver draget til kuplen med det samme. De har brugt nogle ordentlige nuancer af grøn, og ikke nogle ækle, bræk/mos/kedeligegrønne nogen. Det eneste jeg ikke er fan af er den røde blomst i forgrunden. Den ødelægger min farveidyl, haha😉 Coveret til bog et ser således ud, og som i kan se passer de perfekt sammen:

breathe 1

 

Jeg ved virkelig ikke hvorfor Breathe bare kom op på hylden for at samle støv. Den lyder spændende, den har et flot cover, den har fået rimelig gode anmeldelser – så jeg skal vist bare tage mig sammen. I kan læse lidt om Breathe her:

Inhale. Exhale. Breathe. Breathe. Breathe . . .The world is dead. The survivors live under the protection of Breathe, the corporation that found a way to manufacture oxygen-rich air.

Alinahas been stealing for a long time. She’s a little jittery, but not terrified. All she knows is that she’s never been caught before. If she’s careful, it’ll be easy. If she’s careful.

Quinnshould be worried about Alina and a bit afraid for himself, too, but even though this is dangerous, it’s also the most interesting thing to happen to him in ages. It isn’t every day that the girl of your dreams asks you to rescue her.

Beawants to tell him that none of this is fair; they’d planned a trip together, the two of them, and she’d hoped he’d discover her out here, not another girl.

And as they walk into the Outlands with two days’ worth of oxygen in their tanks, everything they believe will be shattered. Will they be able to make it back? Will they want to?

4 meninger om “Cover Release: Breathe #2: Resist

    1. Hmm, det var da et godt spørgsmål .. Jeg var inde og rode med indstillinger for en uges tid siden eller sådan noget, så måske er jeg kommet til at pille ved noget jeg ikke skulle have pillet ved .. Det er i hvert fald ikke meningen, så tak fordi du lige oplyste mig om det😛

Skriv et svar

