Nyt på Reolen #32: Lidt forskelligt

Der er kommet lidt forskelligt ind ad postkassen de sidste par uger. De er kommet en ad gangen, så det har været skønt med en jævn strøm af bogpakker der bare ligger og venter på man kommer hjem og åbner dem😉

DSC03676

 

Teri Terry: Slettet #1: Slettet. Anmeldereksmeplar fra Nyt Nordisk Forlag. Jeg har allerede læst den, og jeg afslører ikke noget før anmeldelsen – så mere om den må i vente på😉

J. R. R. Tolkien: Hobitten. Jeg havde jo søde Alana på besøg i sidste uge, og da hun havde to eksemplarer af denne vildt flotte bog (og jeg af en eller anden årsag ikke ejede Hobitten), så var hun så sød at forære den til mig. Tak, Alana! Den er SÅ flot at se på. Glæder mig faktisk også til at genlæse Hobitten, for det er godt nok længe siden sidst.

DSC03679

Covenant #3,5: Elixir. Jeg købte denne, fordi jeg læste mig frem til at det er mere eller mindre nødvendigt at have læst den, før man læser Apollyon. Det er en 75-siders novelle, og den kostede 3,5£ tror jeg det var, så det var nu heller ikke så slemt. Jeg har da også læst den, og den var faktisk god! Siger jeg, som ellers er novelle-hader nummer et, fordi de altid er så korte, at der aldrig rigtig er noget indhold i dem. Men mere om det i anmeldelsen :b

Covenant #4: Apollyon: HOLY DAIMON BABIES, IT’S HERE! Uh jeg har ventet med længsel og i spænding, og nu er den her! Jeg har selvfølgelig kastet mig over den som den vilde og frådende fangirl jeg er – ahem😉. Jeg indrømmer at jeg muligvis knugede den temmelig meget og ikke ville slippe den den første times tid. Okay, to. Aaaanyway, som i kan se er jeg godt i gang med den, og jeg eeeelsker den!

Skriv et svar

