The Hunger Games: Catching Fire Teaser Trailer

Endelig er den her! The Hunger Games – Catching Fire Teaser Traileren. Og jeg elsker den! Må. Se. Den. Film. NU!

5 meninger om “The Hunger Games: Catching Fire Teaser Trailer

  1. Åh nej. Nu blev jeg pludselig ramt af HG-feberen igen. Det kribler helt i mine fingre for atter at finde bøgerne frem fra reolen! Genlæses skal de i hvert fald, inden jeg skal se filmen.
    Fik vitterligt gåsehud af den trailer. Jeg glæder mig så urimeligt meget.

    1. Jeg skal helt sikkert også genlæse dem inden Catching Fire. Fik helt lyst til at læse nummer 2 bare af at se traileren .. Argh, der er urimeligt længe til xD

  2. Det kan jeg godt forstå du er!😀 Det bliver en fantastisk tur hehe.
    Ja jeg har altid booket hostel over nettet via. booking.com. Super god side, hvis du ikke kender den. Jeg har brugt den alle gange, og aldrig nogen problemer.
    Det var faktisk kun hostellet i Sligo jeg ikke kunne booke gennem den side, så der er det gjort over mail direkte med hostellet🙂
    Hostel er ganske fine, dog er kvaliteten ikke særlig høj, det skal man være forberedt på, men til den pris er jeg ligeglad. Første gang jeg var i Irland, fik jeg 5 nætter inkl. morgenmad for 400 kr🙂 Prisen afhænger meget af hvilket hostel og hvornår man skal være der🙂 Når jeg er i Dublin holder jeg mig til det samme fordi det er virkelig godt til den pris, og på den gade alene ligger der jeg ved ikke hvor mange hostels, og har hørt fra andre at nogle af de andre virkelig er elendige.
    Og så er hostels også godt hvis man rejser alene, man kommer til at snakke med rigtig mange mennesker. Det gjorde jeg på min første rejse🙂

Skriv et svar

