Nyt på Reolen #31: Brugtbogshandlen

Jeg har i denne uge besøg af søde Alana fra Alana’s Bogblog. Vi har været veninder i laaaaang tid, i hvert fald seks-syv år efterhånden, men siden vi bor ret langt fra hinanden er det ikke så tit vi mødes. Nu var det så tid igen, så hun er her og besøge mig hele den her uge, juhu! Vi har både været i Bilka og alt muligt, og i dag har vi været på shopping nede i midtbyen. Det inkluderede et besøg i Bogcentralen, hvor jeg faldt over intet mindre end et mirakel: en hel stak Heartland-bøger + lige netop de bøger jeg mangler for at samle min serie af Wendy-bøger.

Wendybøgerne har jeg fra min barndom, og jeg læser dem stadig ind imellem. Jeg har altid manglet tre lige midt i serien, men nu kunne jeg endelig få købt de sidste tre, og dermed have hele serien. Me like! Heartland-serien er en YA-serie som jeg også er ved at samle på dansk. Den trykkes ikke mere, så alle 25 i serien skal findes brugt. Jeg havde indtil i dag kun de første 6 + nummer 12, men i dag fandt jeg nummer 7 til 16. Win! Så er der ikke ret mange tilbage.

DSC03663

 

Lauren Brooke: Heartland #7: En vej ud af Mørket

Lauren Brooke: Heartland #8: Stærke Bånd

Lauren Brooke: Heartland #9: En Ny Dag

Lauren Brooke: Heartland #10: Tro på Fremtiden

DSC03666

Lauren Brooke: Heartland #11: Sande Værdier

Lauren Brooke: Heartland #12: Før eller Senere

Lauren Brooke: Heartland #13: Med Tungt Hjerte

Lauren Brooke: Heartland #14: Forandring

DSC03670

Lauren Brooke: Heartland #15:  En Dyrebar Gave

Lauren Brooke: Heartland #16: Stå Fast

DSC03674

Hans G. Franciskowsky: Wendy #5: Mias Hemmelighed

Hans G. Franciskowsky: Wendy #6: Hestetyvene

Hans G. Franciskowsky: Wendy #7:  Redningsaktionen

Hans G. Franciskowsky: Wendy #8: Mistænkt

6 meninger om “Nyt på Reolen #31: Brugtbogshandlen

  1. Irene

    Ih, jeg samlede også på Wendy bøgerne som barn. Jeg manglede altid nummer et, men fandt den efter mange års søgen.

      1. Irene

        Jeg kan godt, hvis jeg synes etteren er ringe… Som f.eks. Nightshade. Hehe.

        Hvad var det for en bogblog du talte om i bilen på vej hjem?🙂 Den der med de sjove reviews..

Skriv et svar

