Bogbloggertræf 2013

I går drog jeg sammen med de andre jyder (aka Frk. Hyms, Irene og Tanja) mod det store København for at deltage i bogbloggertræf hos Katja, der var så sød igen at ligge hus til. Det var endnu engang en kæmpe succes for mig i hvert fald, og der blev virkelig snakket igennem – både om bøger og alt muligt andet. Det var super hyggeligt, og tiden fløj virkelig afsted. Vi fik snakket om alle mulige og umulige bøger, diskuteret plots og hvad der holder og ikke holder, og især også de filmatiseringer af bøger der er på vej. Der var selvfølgelig også masser af mad, som var intet mindre end fantastisk. Jeg proppede mig i hvert fald rimelig meget, hæhæ😉 Især var der nogle absolut fantastiske appelsinmuffins, og masser af frugt, grøntsager og dip. Måååms!

Ud over os fire jyder var det disse dejlide damer der var til stede: Rebecca, Xenia, Andra, Katja, Sabrina, Ingrid, Marie, Mathilde og Katja.

Nå, men vi kom jo ikke tomhændede hjem fra det her træf, for der var forlag som var super søde og give en masse spændende bøger. Jeg er ret begejstret for dem alle sammen, og glæder mig til at læse dem. Men nu til billeder, jeg ved jo godt det er det i vil have😛

DSC03657

Fra forlaget Carlsen:

Amanda Hocking: Blodets Bånd #1: Vildveje

Kelley Armstrong: Mørkets Oprør #1: Tegnet

DSC03659

Fra forlaget Facet:

Jacob Kokkedal: Nordlige Rytmer

Kevin Japsen: Blå Øjne

DSC03662

Fraforlaget Lindhardt & Ringhof:

Jane Austen: Emma

Vina Jackson: Eighty days #1: Gul

4 meninger om “Bogbloggertræf 2013

  1. Bliver heeeelt misundelig. Lyder bare så hyggeligt! Kunne være fedt med sådan nogle arrangementer i Jylland! :o)

    Er forresten blevet dus med bloggen igen! Så nu bliver jeg fast bog-blogger.. bliver dejligt! Det er jo inderst inde den største passion frem for beauty og mode!😀

    1. Ej hvor dejligt, så ryger du lige på min blogroll igen😛 Ja, jeg har også tit tænkt på, at sådan et arrangement i Jylland kunne være ret nice .. Måske en gang i fremtiden?

      1. ja, det synes jeg bestemt lyder som en god ide,😉 Selvom det jo ikke tager mange timer at tage til KBH, men tror der er bedre mulighed for flere, hvis man holder sådan en hyggedag i Jylland😀

      2. Der er jo også en del udgifter forbundet med at tage til Sjælland – og så vidt jeg ved har der aldrig været en i Jylland heller .. Så nu må vi se :b

Skriv et svar

