Nyt på Reolen #30: Black Dagger overload

I dag er der bogbloggertræf hos søde Katja fra Cautios.dk – så i får lige et forudprogrammeret indlæg fra mig. Jeg er jo i selskab med en masse dejlige bloggerdamer hele dagen, så et indlæg fra mig bliver der ikke tid til😛 Jeg skal med toget mod Fredericia allerede lidt i 9, og så futter vi videre i bil derfra. Jeg glæder mig!

Nå, men som sagt et forudprogrammeret indlæg om noget lækkert jeg fik ind ad døren i går: Black Dagger Brotherhood #1-10 på engelsk. Da Tellerup rykkede udgivelsen på nummer 4 til Oktober, så måtte jeg overgive mig og bestille hele serien på engelsk. Jeg kan simpelthen ikke vente til Oktober. Jeg skal stadig have de danske når de udkommer – min serie skal jo være komplet, også på dansk😉 Men jeg glæder mig SÅ meget til at læse dem på originalsproget, og til at læse de næste mange i serien – uden lange ventetider.

DSC03648

DSC03649

J. R. Ward: Black Dagger Brotherhood #1: Dark Lover

J. R. Ward: Black Dagger Brotherhood #2: Lover Eternal

J. R. Ward: Black Dagger Brotherhood #3: Lover Awakened

DSC03653

J. R. Ward: Black Dagger Brotherhood #4: Lover Revealed

J. R. Ward: Black Dagger Brotherhood #5: Lover Unbound

J. R. Ward: Black Dagger Brotherhood #6: Lover Enshrined

DSC03654

J. R. Ward: Black Dagger Brotherhood #7: Lover Avenged

J. R. Ward: Black Dagger Brotherhood #8: Lover Mine

J. R. Ward: Black Dagger Brotherhood #9: Lover Unleashed

J. R. Ward: Black Dagger Brotherhood #10: Lover Reborn

Som i kan se er det nogle dejligt tykke nogen – glæder mig så meget til at komme i gang med dem. Jeg er ikke super vild med de engelske covers – jovist, der er da nogle pæne mænd på nogle af dem, men farverneer bare mærkeligt sat sammen. Orange og grøn for eksempel? wut? Jeg hader dem ikke, men de er lidt meh. Ryggene er dog noget pænere, og især når de alle sammen står sammen – det ser nu okay pænt ud😛

7 meninger om “Nyt på Reolen #30: Black Dagger overload

  1. Hey! Jeg har to spørgsmål jeg gerne vil stille dig🙂
    1: Hvorfor har du ikke købt den nyeste bog, der er blevet udgivet i denne her serie?🙂
    2: Vil du anmelde bøgerne videre, nu hvor du næsten har hele serien eller vil du vente til de kommer ud på dansk og så gøre det?🙂

    1. Hej Seymamermer.
      1. Det gjorde jeg ikke, fordi den udkom i hardback – og resten er jo i paperback. Jeg har det lidt svært med at mine bøger ikke kommer til at passe sammen når de står på reolen😛 Jeg tænkte samtidig, at der jo er 10 af dem, og paperbackudgaven af nummer 11 kommer til September/Oktober, så måske når jeg først at få dem læst til et tidspunkt hvor der ikke er så længe til den kommer i paperback alligevel ..
      Meeen, hvis nu jeg kommer hurtigt igennem dem og ikke kan vente, så ender det jo nok med jeg køber hardbackudgaven alligevel, og så også køber paperbackudgaven når den så kommer .. Nu må vi se😛
      2. Ja, det var jo et godt spørgsmål .. Jeg har tænkt mig at anmelde videre i serien, dels fordi der er så længe til den næste kommer, og dels fordi man jo aldrig kan vide om Tellerup har tænkt sig at udgive hele serien, eller om de stopper et sted midt i. Historien, plottet og personerne er jo de samme, så jeg tænker at det vil være helt igennem forsvarligt .. Og jeg har jo også tænkt mig at læse de tre første bøger igen på engelsk, og hvis jeg synes at der er en kæmpe forskel mellem de engelske og de danske, så må jeg jo se hvad jeg så gør.. Men foreløbig er min plan at anmelde videre i serien😀

  2. Kan godt forstå , at du glæder dig til at læse dem! Har selv læst de første på dansk🙂
    Men lige noget lidt andet, hvor køber du alle dine bøger? Jeg syntes selv jeg bruger forfærdeligt mange penge på bøger, men måske ved du hvor de kan fås billigere?😀

    1. Hej Lærke. Det er altså bare nogle gode bøger, uh😀
      Med hensyn til dit spørgsmål, så ja, jeg køber 99% af mine bøger selv. Når jeg nu kan komme afsted med det uden at gå komplet bankerot, så er det fordi jeg køber de fleste på engelsk. For eksempel gav jeg 675 kr ialt for de 10 Black Dagger Brotherhood-bøger, og der var fri fragt ved køb over 25 pund (250 kr cirka).
      Jeg køber engelske bøger på amazon.uk eller bookdepository.uk. Amazon hvis jeg skal have en stak, for der er fri fragt ved køb over 25 pund hvis man løber fra amazon selv (så vil der stå at den er “dispatched from and sold by amazon.co.uk” under den grønne tekst hvor der står “in stock”). Hvis jeg kun skal have en køber jeg fra Bookdepository.uk.
      Hvis det er danske bøger, så køber jeg enten fra Gucca, Tellerups egen hjemmeside, i Stereo Studio eller hos Cdon.com. Især hos Gucca synes jeg der er en del at spare, man skal bare lige huske at tjekke sin indkøbskurv for ekstra pålagt fragt, for nogle gange ligger deres varer på forskellige lagre, og så kommer der ekstra fragt på.
      Der købte jeg for eksempel en af de nye Tellerup-udgivelser til 120 kr, mod 199 på Tellerups egen hjemmeside.
      Pyha det blev langt, håber du kunne bruge mit svar.😀

  3. For søren du må altså tjene nogle gode penge med den stak bøger du hiver med hjem – og er villig til både at købe på dansk, engelsk og to ens udgaver und so weiter :O Pyha. Men måske er det også bare fordi jeg bruger mange af mine penge på andre ting😐
    Men hvert fald: Glæd dig til Black Dagger på engelsk, meget bedre end de danske😉

    1. Jeg arbejder meget, så ja – der ryger da en del penge hjem😛 Men jeg sparer nu de fleste af dem op, jeg bruger bare ikke penge på så meget andet, haha😉 Nu var de 10 bøger altså heller ikke så dyre igen synes jeg .. Gav omkring 700 kr inkl fragt fra amazon .. Så det er jo ikke fordi det er en formue, sammenlignet med at en dansk hardback-bog nemt kan koste 300 kr..
      Uh jeg glæder mig altså også, jeg knuselskede dem jo på dansk – så hvis de er bedre, så bliver jeg jo helt afhængig😀

Skriv et svar

